BVAN

BVAN is nu ISO 9001 gecer­ti­fi­ceerd!

We heb­ben fan­tas­tisch nieuws om het nieu­we jaar goed te begin­nen. BVAN is offi­ci­eel ISO 9001 gecer­ti­fi­ceerd! Dit bete­kent dat onze manier van wer­ken vol­doet aan de hoog­ste inter­na­ti­o­na­le kwa­li­teits­stan­daar­den. Een mijl­paal waar we enorm trots op zijn! In deze blog ver­tel­len we je wat ISO 9001 inhoudt, waar­om we dit cer­ti­fi­caat wil­den beha­len en nog belang­rij­ker wat dit voor jou als klant bete­kent.

Waar­om heb­ben we geko­zen voor ISO 9001?

Bij BVAN heb­ben we één gro­te mis­sie, name­lijk Neder­land elke dag brand­vei­li­ger maken. Dat kun­nen we alleen door steeds beter te wor­den in wat we doen. ISO 9001 helpt ons daar­bij. Het geeft ons een dui­de­lij­ke struc­tuur en stelt ons in staat om nog pro­fes­si­o­ne­ler te wer­ken.

Boven­dien opent deze cer­ti­fi­ce­ring deu­ren naar nieu­we kan­sen. We kun­nen nu mee­doen aan aan­be­ste­din­gen en nieu­we mark­ten betre­den, waar­door we onze impact ver­der ver­gro­ten. Of zoals we het zelf graag zeg­gen: ‘Elke dag maken we Neder­land brand­vei­li­ger’

Wat is ISO 9001 en waar­om is het belang­rijk?

ISO 9001 is dé inter­na­ti­o­na­le stan­daard voor kwa­li­teits­ma­na­ge­ment. Het is een keur­merk dat laat zien dat een orga­ni­sa­tie haar pro­ces­sen op orde heeft én altijd blijft ver­be­te­ren. De norm draait om kern­prin­ci­pes zoals klant­ge­richt­heid, lei­der­schap, betrok­ken­heid van mede­wer­kers, een gestruc­tu­reer­de aan­pak en con­ti­nue ver­be­te­ring.

Bij BVAN heb­ben we deze prin­ci­pes omarmd en dit is hoe wij dat doen!

1. Gestruc­tu­reer­de werk­wij­ze

Bij BVAN wer­ken we vol­gens vast­ge­leg­de en geop­ti­ma­li­seer­de pro­ces­sen die vol­le­dig zijn gericht op het leve­ren van kwa­li­teit. We zor­gen voor hel­de­re com­mu­ni­ca­tie gedu­ren­de het hele tra­ject. Dienst afhan­ke­lijk nemen we de tijd om samen met jou te eva­lu­e­ren, zodat we niet alleen de resul­ta­ten bespre­ken, maar ook blij­ven leren en ver­be­te­ren.

2. Voort­du­rend ver­be­te­ren

Afhan­ke­lijk van de dienst nemen we ook de tijd om samen met onze mede­wer­kers te eva­lu­e­ren wat goed ging en waar we nog kun­nen aan­scher­pen. Maar we vin­den het ook belang­rijk om jouw mening te horen. Jouw feed­back is name­lijk cru­ci­aal voor onze groei. Daar­om nodi­gen we je uit om die feed­back met ons te delen, via de mail of gezel­lig bij ons op kan­toor onder het genot van een kop kof­fie. 

En ter­wijl onze mede­wer­kers zich blij­ven bij­scho­len om hun ken­nis en vaar­dig­he­den te ver­be­te­ren, zor­gen jouw inzich­ten ervoor dat we onze pro­ces­sen steeds ver­der kun­nen opti­ma­li­se­ren.

3. Kwa­li­teit leve­ren

Het leve­ren van hoog­waar­di­ge dien­sten is geen doel op zich, maar een con­ti­nu pro­ces. Elk pro­ject wordt zorg­vul­dig gecon­tro­leerd aan de hand van dui­de­lij­ke cri­te­ria voor­dat we het afron­den, zodat we altijd vol­doen aan de hoog­ste nor­men. Boven­dien han­te­ren we het vier-ogen prin­ci­pe: elk rap­port wordt door een col­le­ga nage­ke­ken om moge­lij­ke ondui­de­lijk­he­den of fou­ten te voor­ko­men. Zo garan­de­ren we dat je altijd kunt reke­nen op de bes­te kwa­li­teit, keer op keer.

Brand los!

Heb je vra­gen over onze werk­wij­ze of wat dit cer­ti­fi­caat voor jou kan bete­ke­nen? Neem gerust con­tact met ons op. We horen graag van je!

Deel dit bericht op: